grymt drygt inlägg..

Skrivet: 2010-01-05 Kl. 16:08:53
vad ska man säga?
jag har helt klart sovit alldeles för länge idag.
skolan börjar snart och jag har vänt på dygnen nu?
jag har prov i natur på torsdag, och jag har tappat bort boken!
och jag är förtrollad nu också(?)
helt fucking förtrollad!
min saga kommer sluta med ett tragiskt slut.

MEN HEJ?!:D
nu ska jag inte vara emo längre.
hellyeah!
kanske man ska städa lite? jag glömde det igår..
DAMN!

ikväll ska jag vara med ellenbanan..
hon är bara bra söt.
min hund ligger på mitt golv nu? på min rosa fina handuk?
vafan gör handär? hahah
bajselvis..
och nu suckade han också.. måste vara min emo musik
som gör han deppig och dra till med en suck?!!
aja, jag vetinte..
fan vad jag yrar nu iaf? ska lägga av med det NU!
japp..
ska nog göra mig klar!!
elleeeehh?!?!

helt yr idag..
puws hej




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0