huhuhuhu

Skrivet: 2010-07-07 Kl. 00:36:20
sov en sväng idag i mamma och pappas säng.
FYFAN va skönt de va..
men skit i de!

efter min POWER NÄÄÄP så kommer jag inte ihåg vad
jag gjorde, men jag drog till ellenbanan senare på kvällen.
vi kollade på allsång på skansen, sen så drog vi och sola!
HELL YEAH NYA RÖR! jag dog.

men efter de så drog vi hem till banan igen,
käkade lite mackor och kollade på fotbollen.
rätt lag vann och dom hade stolparna med sig idag! ;)
+ att vi satt och lyssnade på håkan och håkan som va lite på
snurvlen, men dom är bra roliga dom :D

nu sitter jag hemma och inte gör ett skit.
tänkte ringa robin snart och hoppa i sängen och sova!

ha en bra dag nu!
puss
/kn

jag ser as blond ut nu?
men jag ha inte gjort nått märe, men OKIIIDÅE!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Matilda

mäh, jag skulle ju följa med! :D när solar ni nästa gång då? jag vill inte dit själv! :D

Tidpunk: 2010-07-07 @ 08:18:25
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0