IHIHIHIHIIIIIII<3

Skrivet: 2010-07-27 Kl. 22:11:13
work work work & wooork!
jag blir så jävla tröttttt i kroppen.

jobbade idag,
kom hem och kollade på tv.
sussade i 4 timmar i soffan.
kollade på allsång
sen bäddade jag sängen alldeles själv. eller nästan.
fick lite hjälp av mammiii! :D
men ni som känner mig borde ju vara stolt! JAG KAN SJÄLV!
JAG ÄR VUXEN! TJALALALALALAAA!

trodde jag ja..
skulle vara lite proffig nu mot kvällen och göra varma mackor
i ugnen åt mig själv.. och hur gick de då kajsa nilsson?
DOM BLEV BRÄND! inte lite heller. AP SVARTA!
DAHH! jag kanske inte va så vuxen ändårååå..

men imrn blire work, sen tror jag robin skulle komma?
jag fattade inte riktigt.

puss
/kn

DUKTIG TJEJ!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0