jag är bara för lycklig

Skrivet: 2010-07-25 Kl. 18:08:34
hejsan hoppsan!
har precis käkat lite middag med systeryster min.
klev såndära god potatis som smakar som chips. MUMS
chrips eller nått?

men idag kom mamma och hämtade mig i stöde.
har haft det jätte mysigt igår kväll med älskade robin!<3
men jonas va med oss några timmar igår kväll och även
imorse också :) men igår så kollade vi film, käkade jordgubbar
och chips! efter jonas hade gått så klart! ;)

men självklart så somnade jag igår också när det va 20minuter
kvar på filmen... typisssskt mig dåeeeeeheheh!

men ikväll så tänkte jag bara mysa, dricka lite tee och lyssna på go
musik i min ensamhem!
skulle ju vara med kusinen o tina och hitta på något, men vickan
va lite trött hon.. så hon pallade inte! :/

men imrn är det jobb igen.
bara att kämpa på denna vecka också.

kanske de blir twilight ikväll kanske? ;)
TACK ROBIN FÖR EN MYSIG KVÄLL IGÅR HJÄRTIS! :)

puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0