jag vet att jag är bättre än dig ändå, bitch

Skrivet: 2010-06-23 Kl. 23:56:41
jag kanske ska skriva att jag har blivit moster igen.
stora stora syster och isa har ett barn nu.

HEJ!
idag har kajsa haft en skit dag.
eller nä det har jag inte.
jag börjar om igen.

TJENNNNA!
idag har jag haft en TOPPEN dag!:D
satt vid fontänen och myste/lekte med Tina och Tea.
så jävla roligt. bus tea min<3

efter stan så drog vi upp till tina och hon bjuppade på middag.
MUMS så gott det var.

SEN kom min skit DAG!
elin kom och hämtade mig, vi skulle kolla på fotboll..
men kajsa hade ingen SNUS?
fick panik, sprang till mamma..tog snus och åkte igen.
kollade på jonas fotboll, dom vann med 4-1... as bra.

sen gick jag hem ifrån bergsåker till haga..
eller jag gick till storvägen och lite till.
men sen så började alla bilar tuta, så jag blev rädd och gick tillbaka..
HÖLL på att frysa ihjäl, ringde hela min kontakt lista, men ingen
ville/kunde.. LIVET SUGER !!
så jag hugg tag i mormors bro och satt och vänta..
TILLSLUT KOM MIN RÄDDARE I NÖDEN.
och less va na också.. LILLMAMMA<3
I LOVE YOU!

puss
/kn

vi bjur på en glad kajsa iallafall :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

gullunge!

Tidpunk: 2010-06-24 @ 16:50:15
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0