KUNG HELG!

Skrivet: 2010-06-07 Kl. 23:32:51
TJENIXEN!

nu sitter jag här med min älskade lillmamma!<3
hon har äntligen kommit hem ifrån barca!

men idag har jag gråtit, varit på stan o fika, varit hos elin
och slöat och varit hos mina kusiner och chillat!
gr vad jag älskar mitt tråkiga liv!

men i helgen har jag haft grymt kul!
i lördags så fick jag köra till torpshammar med elins bil och elin
var självklart med.. men vi åkte hem till elin andersson och satt
där och ugglade ett tag sen drog vi till viskan och badade bubbel och
bastade och snackade massa skit.. frida va också med så klart:D
och bodil kom dit en sväng och sa hej :)

sen drog vi till ånge och lekte rövare.
åkte hem och gjorde lite fyllekäk och somnade.

söndag; va full när jag vaknade så jag hade tappat bort hela mitt liv typ
men hittade de senare under dagen..
sen så åkte vi överallt, efter de så drog vi hem till elin och jimmy för att
käka lite och göra en tårta..kom främmade och tårtätning.
sen så blev de fiske! WOHO! JAG TOG I EN FISK!
men innan allt detta så åkte vi till westin för han och jimmy skulle sätta potatis!
COOOOOOOOOOOTL! så nu vet jag hur man gö de också! HAH!:D

men pöss på denna helg!<3
puss igen
/kn












Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0