KUNGLÖRDAG!<3

Skrivet: 2010-06-27 Kl. 23:35:13
hej hopp ! :)

då va man hemma tillslut efter en kanon lördag i viskan.
partyyypartyyy :D
bara massa jävla galenskap!

idag så ha elin varit med mig och robin, vi har varit och bada
med westin och hans lillebror. men de va bara grabbarna som bada.
elin och jag kollade på :) MYSPYS!

efter de så åkte vi till robin.
kollade på två filmer och bara myste på.
sen drog jag och elin hem till stan igen, ÅKTE PÅ MAX!<3
käkade lite, sen åkte vi till macken för att köpa lite gotta, blev chips!
åkte hem till mig och kollade på twilight! <3

men nu så är man ensam igen :/ buhu.
hatar att sova själv!

robin, du är toppen <3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0