myspys dag

Skrivet: 2010-06-25 Kl. 14:44:34
HEJ!
idag är kajsa jätte lycklig.
jag lyser nog utav lycka! :)

igår så var jag med Robin hemma hos mig.
vi satt väl mest och myste med mamma och pappa.
slapp/mys kväll.

underdagen så åkte vi impala med pappsen och mammsen
också.
underbart :)

innan robin kom till mig så var jag,tina och tea hemma hos mormor
och morfar och solade i gräset.. Så jävla mysigt :)
så igår var man lite solbränd då! :D

Men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar.
ska dra till elin och hennes familj och fira midsommar där :)
MYSPYS!
blir nyktert för min del för jag ska köra hem sedan :)

'ROBIN, DU ÄR UNDERBAR!

puss
/kn

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

Glad midsommar gumman!Älskar dig ,va försiktig i midsommar trafiken...

Mycket dumkörningar!



Love

Tidpunk: 2010-06-25 @ 16:10:26
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0