rönningen

Skrivet: 2010-06-15 Kl. 13:59:51

TJENA! :D
sitter i runningen nu hos goelin min.
hon är ute och sätter lök medans jag sitter här och nördar:D
jag är så fruktansvärt trött i kroppen och i skallen så herregud.

igår så sprang vi på birsta och ikea och spanade lite, elin fick
med sig jävulst med grejer ;) själv så shoppade jag loss på donken (A)
sen så drog vi tillbaka till rönningen en snabbis sen tog vi bilen til
viskan för att fiska lite :)
efter det så åkte jag hem till robin och sussade!<3

vaknade upp idag, kollade på tv ensväng sen kom elingos och
hämtade mig för robin skulle jobba!

ikväll så vet jag inte vad jag ska göra,
kanske åker tillbaka till stan på någon vänster. få se HUR jag kommer hem.
haha :)

ganska konstigt att man kan känna saknad så fort.

gogumman elin och jag! <3


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0