solbränd kajsa

Skrivet: 2010-06-29 Kl. 19:30:26
hejhejheeeej!

idag klev jag och elin upp klockan 10 för att de va stekar väder.
ut i solen på hennes gräsmatta och började steka.
sen blev de tranviken runt 11 och vi åkte väl hem runt 3 halv 4 typ.

jag åkte hem till mig och gjorde mig klar för att vara barnvakt åt tea gumman.
just nu så ligger hon i sängen och pratar med sig själv och är lite grinig.
men hon ska ju sooova, men hon är väl lite övertrött för att sova just nu.

men sen då?
vad ska jag göra när tina har kommit tillbaka då?
klockan är ju bara barnet då.
buhu, jag vill göra något roligt.

ha en toppen idag hälsar en solbränd kajsa nilsson
puss
/kn


gullig moster du har tea.. fin fingret (Y)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0