all stars?

Skrivet: 2010-05-07 Kl. 18:41:14
HALLON!
idag så har jag varit på skolan. wey!
kom i tid för engångs skull på en fredag,men det visade sig att vi inte hade
någon lektion....mmhmhm. de gillas ju.. NOT!
men jag satt och snackade med hampus och robin tills bilden börjar! :)

efter skolan så drog jag jossan och hanna och fikade,sällan va?
men bra mysigt..sen fick hanna damp och fick panic at the disco och skulle
panik ha något stort på donken sa hon.. men de blev en lilla menyn! ;)

drog hem och kollade på "så som i himelen".drog en liten tår då! :D

men nu sitter jag bara och vänta på att tiden ska gå,för jag ska gå ut ikväll
med stina och elin. de lutar åt allstars! :) dom kommer nog bli aspackad..
inte jag eller..blir kanske någon öl baaarrra :)

puss
/kn

smile bitch*

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0