jag klara mig nog.

Skrivet: 2010-06-01 Kl. 01:16:16
godkväll alla vackra människor.
idag har kajsa haft sovmorgon första gången på 6 veckor tror jag.
fy tusen va skönt det va kan jag lova er.

tog bussen till stan för att möta upp stina för att fika, men de blev lite
kaos påvägen så jag fick gå till hedbergska.. och där träffade man
elin också, så hon hängde med på en fika hon också!
myspys i toppen vädret. fast vi satt inne dok! :|

sen så drog vi till birsta..
jag fick med mig
*en lång klänning som går ända till backen
*ett nytt armband
*gladiator skor
*bikini!
jorå, jag är nöjd! jag älskar mitt liv, jag älskar min klänning som jag
sitter med nu. grr så snygg den äääääär..lika snygg som mig! ;) hah

SAKNAR MAMMA<3
men de är lurre mamma, jag och pappa fixar det här.
vi var varit och handlat idag till mig.
det blev korv med bröd och tre nudelpacket och en stor coca cola!
jag överlever nu.. JUSTE! vi köpte en stor mjölk också! :D

men nu ska jag och elin hoppa ner i sängen och sova!
puss
/kn


jag älskar dig mamma<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» mamma

men vad skönt att höra att du klarar dej =) Älskar dej med stor gumman =)

Tidpunk: 2010-06-01 @ 09:41:19
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0