SEXPARTY!

Skrivet: 2010-05-10 Kl. 21:08:18
tjennnnna mors.
sitter här i sängen med stina nu och myser på.
lyssna på go musik och äter massor av gotta, vi snackar ju även skit?
chockad va? haha! typsiskt tjejer dedär.
menmen!

idag har jag varit på birsta med mamma och fick en bikini och leggings.
ja juste, deo och hårinpackning också! jag ha tur ja, en snäll mamma där!
puss påre mammis!<3

imrn blire praktik för min del,fast innan det så har jag dans lektion och efter
de så ska jag till polisen.. angående sms-killen!
men de kommer nog gå bra, dom skulle bara knäppa lite kort på smsn!

men va händer senare imrn då?
jooooee, de blir ju tv kväll me mammisen min! WEY!<3

och på onsdag blire SEXPARTY som jag säger men de heter
erotikparty.. haha :D hos s andersson! :D fan va ruuuuligt :)
puss
/k.n


min trevliga/glada vän s.andersson!

JUUSTE! När vi va på pizzan så kom de fram en kille och frågade om
jag och stina va syskon? HERREGUD?! vi påminde om varandra tydligen.
sällan vi få höra det dÅ? eller hur andersson? ;) SYSTRA MIII!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0