smäller de smack!

Skrivet: 2010-05-06 Kl. 14:04:33
HALLON!
nä snart smäller det smack i hjärnan min! heleveteeee. snart kokar jag!
meeeen iallafall, sitter på skolan nu med jossan och camilla i datasalen och jobbar
på vårat UF företag! DET KOMMER ATT BLI SÅ JÄVLA BRA! :D
PEPPAD SOM FAN NU JA!

Meeeeen, efter skolan eller lite senare idag så ska jag och några b-rudar till
åka lite bil efter som min bästa josefin har klarat KÖRKORET IDAG!!! GRATTIS!
och jag får ju inte glömma och gratta CAMILLA som har klarat teorin idag också!
ett stort grattis till er tjejer! <3

men herregud vad jag hooo0o0o0o0star.. DÄMN!
men nu ska jag o brudarna fixa affärsidén, så jävla bra!
puss /k.n

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0