vad spelar det för roll nu? änglarna har redan sett oss.

Skrivet: 2010-05-09 Kl. 19:15:22
HALLON!
gårdagen blev kaos, TOTAL kaos.. vilket jag hade kunnat lista ut redan innan
jag sa ja till att vara chaffis.. dum som man är. men nu tänker jag aldrig mer
göra om det.

men efter allt strosande i timrå så drog jag elin och stina hem till elins
lägenhet och myste till det till en toppen film och massa gotta som chirre
popcorn och COCA COLA!<3
men en fjant som mig somnade självklart mitt i filmen.. menmen.

idag så har vi tok städat i lägenheten, moppat golven, dammsuga, diska och herregud.
JAG MOPPADE! stolt som fään!

men ikväll då? va blire ikvääll?
EHEHEHEH...myskväll va tjejer?
lite tee, nått gott att tugga på kanske?
eller en cocacola? MUMS!
och förmodligen en massa jävla snack också..
vi tre har ju massa problem.. HAHHA! :D fula vi är-..NANANAAAA


bästa bilden jag har på oss tre? ;) huldan fick va mä på ett hörn också.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0