HÄPPYYY

Skrivet: 2010-11-15 Kl. 19:40:31
nu har jag misann varit duktig.
jag har pluggat på provet jag ska ha imrn på första världskriget.
läste igenom ena pappret två gånger och andra pappret en gång
och kunde allt utan till, mamma förhörde mig!
fan va duktig jag är ändå. åh herregud, där höjdes mitt självförtroende
ett snäpp högre ;) TOPPEN! :)

och robin ringde mig förut, så hade jag tur så kanske han skulle
komma hit ikväll om han hann, och jag hoppas jag har med mig
turen idag! :) håller alla tummar STENHÅRT !:)

ikväll så är det hemma fruar, längtar somfan till maria;)
hihi :D hon är bra skön hon :)

ha en bra kväll :)
puss
/kn

juste, jag och robin har varit på SAW 7 på 3D :D ruuligt!:)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0