sexig vampyr lixom?! :D

Skrivet: 2010-11-06 Kl. 14:13:39
Tjenare :D
idag har jag vaknat upp, gjort korv med bröd till frukost/lunch
sen diskade jag lite grann och kollade på film. det blev min efterlängtade
Eva och Adam - fyra födelsedagar och ett fjasko.
klockren film!

just nu sitter jag och peppar inför kvällens festligheter.
maskerad! :D
jag ska vara en vampyr, en porrig enare. HAH!
egentligen vill man ju vara ett moster typ. men icke!
jag och bodil ska vara vampyrer med EN vit lins.;)
kan bli som coolt de :D

nu vill jag bara att robin ska komma hem ifrån jobbet.
vi ska grilla ikväll och äta god/mys mat idag.
saknar min lilla prins. har inte varit med han så mycket i veckan
fast jag har bott här hela veckan, men han har ju jobbat sånna konstiga
tider och nu fick han jobba i helgen också :/ men jag har mest varit
med Bodil, men det är ju kung det också. lill sessan min! :D

ha det bra alla.
för det ska jag ha ikväll :D
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0