ja jag vetinte?

Skrivet: 2010-10-11 Kl. 09:20:23
kanske är världens sämsta blogg.
vem fan orkar blogga egentligen?
jag har ju ingenting att skriva om, eller jo egentligen så har jag de.

men HALLÅÅÅ! :D
sitter på skolan nu och fick reda på att de är ingen lektion.
WEY! kul att man få reda på sånthär.

men imorse så klev jag upp när robin hade åkt till jobbet,
jag kunde inte somna om :/ men jag hoppade in i duschen
åt frulle och sminkade mig och blev klar tillslut.
men då var de fortfarande en timme innan skolan började.
så då bestämde jag mig att GÅ till skolan. jävligt skönt och uppfriskande.
blev ju pigg i kylan!

men vi håller ju på flytta till hus nu, de ser förjävligt ut. men vi ska
ändåså flytta in tydligen :/ mamma är ju så jävla ivrig.
så jag ska väl sova i "finrummet" medans mamma och pappa ska ligga
1 meter bort och sova i vardagsrummet. KULLIV! så då ska man få höra
dom snarka..WEY-.-

längtar iallafall tills ikväll då de är hemma fruar igen!
underbart :D

men ha en bra dag,
jag älskar robin.
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0