riobloggen

Skrivet: 2010-09-20 Kl. 22:09:40
Tjena tjena!:)
idag har jag haft fullt upp.
testat studentmössan- check!
fyyyyyyyfan va roligt :D:D peppade som fan! :D
snygggg mössan min.. eller kommer bli snygg somfan;D

efter skolan så körde jag hanna till gympan hennes men
innan de så käkade vi på donken till middag,
sen åkte jag hem och lämnade lite grejer och sen drog jag till
tina tommy och tea och busade lite..

eller jag kanske inte hade så fullt upp ändå idag.. men det
kändes som en jobbig dag idag! :/

men checka in riobloggen som företaget mitt har.
jag har lagt upp två bilder men det kommer flera imorgon!
www.RIOram.blogg.se :)

'saknar och älskar min robin
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0