im back.

Skrivet: 2011-08-19 Kl. 13:19:15
Då är jag tillbaka ifrån Barcelona, och det har varit toppen skönt men
skönare att vara hemma igen tycker jag, 34 i skuggan tog knäcken på mig.

men idag var jag skit trött när jag vaknade, och det var förmodligen för att jag
vaknade alldeles för sent...12.35, fick lite panik över att klockan var så mycket.
men nu sitter jag i köket och nördar lite grann, pallar inte göra frukost men måste
för jag är så jävla snus sugen! haha!

senare idag så kommer syster tina hit med barna, sen blir det selånger marknad också.
jag ska kolla om jag hitta något roligt, kanske lite strumpor och skit :)
sen efter de så drar jag mig mot stöde till min älskade pojkvän och katt.
jag har saknat mitt katt jätte mycket, har inte träffat henne på jätte länge.

på lördag är det PARTYYYY, för älskade Bodil som fyllt 20 + att det blir en hejdåfest
senare på kvällen då eftersom hon flyttar till frankriket..
orkar inte tänka på de nå mer.
nu ska jag kolla om mamma har ägg så jag kan göra äggröra!
/kajsa

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0