jag börjar få några år på nacken nu.

Skrivet: 2011-08-25 Kl. 15:52:26
idag klev jag upp klockan 8 på morgonen...gissa om jag var trött?
men lat som jag är så låg jag kvar till halv 9, käkade frulle och gjorde mig
klar för att kika på en bil jag var intresserad av.
och den bilen fick följa med mig hem också. HIHIH! :D så jag är en bilägare nu.
blev en vit 850! :) jätte fin är den :D

efter de så åkte jag hem och sköjde av den och sen kom sofia till mig,
så vi tog en sväng på birsta för att fika lite sen åkte vi vidare till
arbetsförmedlingen för att skriva in mig där.
så snacka om vuxenpoäng!
först bilköp
sen af!
stolt över mig själv.
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0