just love my life.

Skrivet: 2011-08-23 Kl. 00:24:52
godkväll.
min dag började med lite mys med min älskade b-friend som skulle åka
och jobba eftermiddag, sen när han drog så gick jag in stenhårt för att städa.
blev super bra.

sen skulle jag slappa lite grann och spana på tv och mysa med katten min men då
började de tokregna och blixtra.. uwh, jag som är så rädd.
men tillslut kom lillida och gjorde mig sällskap, hon som har tagit körkort imorse,
grattis till dig min sköna.
efter ett tag så åkte vi till josefin för att mysa med henne och nattis och kolla på tv.
underbart mysigt.

men nu håller jag på att kämpa stenhårt för att hitta en bil, men jag hittar INGEN?
hittar jag någon som jag faller i smak för så är den trasig. SAY WHAT?

aja, men imorgon ska jag vara med tina, tea och jossan! :) efter de så ska jag åka
och jobba lite :)
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0