Vän med en bil.

Skrivet: 2011-01-18 Kl. 10:14:37

God morgon! :)

Sitter på skolan nu och har samhälle, vi ska göra en tidning.
men jag är klar nu!
Jag fick kategorin KULTUR, men jag valde att skriva lite om en bok
som jag kan "insperera" våra läsare, fast vi inte har några läsare.
haha! :) men som sagt, jag är klar där! :) så jag hade tänkt att bara
läsa massa bloggar denhär lektionen.

Men idag blev min morgon inte så bra, började bråka med mamma,
orkade inte kliva upp i tid, fick åka fram och tillbaka och hem igen
och jaaa, ni ser ju. jag kan ju inte ens skriva hur min morgon var.
helt förjävlig bara. men nu är det bra igen :) förlåt mamma!

Idag efter skolan så ska jag åka hem och kolla om pappa och mamma
har fixat tinas bil som jag kommer att få låna ett tag. Iallafall till hon har
fått den såld, känns skönt att få ha en bil ett tag! :)
Senare underdagen kanske jag åker till robin om dom har fixat bilen så att
säga, min älskade pojkvän! du är underbar! <3

Ville bara säga att våran lilla hund Elton är helt underbar.
jätte busig och helt otrolig. han passar så bra in i våran familj!

Ha de bra!
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0