från frossa till hetta.

Skrivet: 2011-09-22 Kl. 13:53:05
hua, jag har gått och blivit sjuk, frossa och halsont har blivit till feber.
jag orkar inte.
så idag har jag blivit tvungen att städa här hemma, för det var så äckligt
så jag ville flytta hem. närå.
men jag behövde städa lite.
så nu är det gjort och svätten rinner.:'(

nu tänker jag tokslappa till twilight och de andra filmerna.
jag ska helt enkelt ha tjejdag med mig själv.

sen ska jag nog göra en tacopaj, men grejen är att jag vågar inte
ta ut pajen ifrån ugnen, är så rädd att bränna mig..
så vi få se om jag grejar det eller om den börjar brinna..
kn
biggan vinkar hej och ser oskyldig ut.

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» ELIN!

Såå söt! När ska du introducera mig för henne dåå? :)

Tidpunk: 2011-09-23 @ 16:24:10
» kajsa

svar: ja när du har tid och inte jobbar så kan du väl dundra hit och träffa min sessa!:)

Tidpunk: 2011-09-28 @ 19:35:04
Bloggadress/URL: http://knils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0