Ge mig ledigt!!

Skrivet: 2012-12-30 Kl. 11:10:39

Nä nu vill jag vara ledig, fast efter denna jobb dag så är jag ju ledig i två dagar, men jag vill vara ledig idag. Jag har foglossningar, sammandragningar (mycket) och är inte alls på humör idag. Men så är de ibland, livet är inte alltid som man vill.

Igår kväll så kom josefine nordlinder till mig, supermysigt tyckte jag att vi hade. Snackade massa bebisgrejer och bara tog de lugnt :) precis sånna lördagskvällar behövde jag. Inge stress och panik.

Ligger i sängen nu och har faktiskt sovit till 10.30, helt otroligt skönt. Det va. Längesedan jag sov så länge, men min trötta sambo ville sova vidare, så det blir väl frulle i min ensamhet!:)

Idag blir det jobb ifrån klockan 13-18, och jag hoppas på lite folk, men det lär de ju inte vara. Sista minuten folk som är ute efter de perfekta underkläderna till sin perfekta nyårs klänning. Och vi har det väldigt utplockat på storlekar, så ibland vet jag inte hur folk tänker.

Näfan, ett negativt inlägg idag igen. Fuck.
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0