Glädjande skutt in i v22.

Skrivet: 2012-12-21 Kl. 09:44:47

Godmorgon.
Då tar jag ett stort och glädjande skutt in i v22, jag och min bebis!
Babyboy.

Som gravid känner jag mig jätte vacker med min mage, och använder gärna
mig utav åtsittande tröjor för att framhäva min fina kula.
Men samtidigt så känner jag mig stor och plufsig ibland,
Så idag ska jag till frissan och få en ny färg på mitt hår.
Kommer nog att göra susen!!

Igår hämtade jag ut min klänning som jag ska ha på julafton och
även nyår om jag ens hittar på något.
Den satt jätte bra! Kommer med bild på självaste julafton :)

Det blir jobb senare idag, min kropp säger NEJ!
Men jag måste!

Ha en bra dag,
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0