Idag startar jag upp en happyblogg.

Skrivet: 2012-12-19 Kl. 11:54:55
Från och med idag ska jag sluta med konstiga kKajsa-texter.
Från och med idag ska jag blogga om mig, mitt liv och min familj.
Självklart min lilleman som ligger och gror i min mage!
YES, jag är gravid.
 
Jag är gravid i v21 (20+5) så på fredag kliver jag in i v22.
Helt fantastiskt att jag bär på en son, hur kan det finnas en liten son i min kvinnokropp?
Helt sjukt, men jag har en sprattlande, karatekid i min mage.
 
Jag och Robin är nog gladast i världen och kommer att få världens finaste
lilla familj!
Så 2maj är vi beräknad, då är de tänkt att lilleman ska komma ut.

Mammas finaste prins, som jag redan älskar över allt annat på denna jord.
/Mamma-Kajsa.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0