Skit tv.

Skrivet: 2012-12-30 Kl. 21:56:41

Och då var denna dag också förbi. På ett sätt tycker jag dagarna och veckorna bara springer förbi, men samtidigt tycker jag dagarna är så sega ibland. Men iallafall, jag klarade mig igenom dagens jobbpass bra. Åkte hem till min älskade och käkade rester från igår (tacos) och nu ligger vi och slappar till avatar. En film som jag är så fruktansvärt less på, men vad ska man se på om det bara är skit då?:)

Imorgon är det nyår också, och de ska jag och sambon spenderar med 3 rätters middag tillsammans med några vänner, som tur är har jag en gravidkompis där som också ska "ta de lugnt" haha och inte dricka. Så jag slipper ju vara den enda som inte blir jobbig och drägig. Men nu ska jag kolla på den dör jävla filmen och trycka i mig lite nötter. Imorgon kommer de nog lite bilder på mig, magen och sambon.

Hoppas ni får en bra kväll och ett trevligt nytt år.
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0