21 dagar kvar <3

Skrivet: 2013-04-11 Kl. 10:22:29

Oj så spännande. Nu är ett bara 21 dagar kvar till beräknat datum. Och jag håller alla mina tummarna och tår, jag ber till Gud att jag slipper gå över i två veckor.. Eller mer ön 3 dagar, vet inte om jag skulle palla det.

Men idag vakande jag upp av smärta i bäckenet, jag kunde inte röra på mina ben, eller jag kunde inte röra på kroppen alls. Så här i sängen låg jag, kissnödig som FAN och kunde inte röra på mig. Tillslut kom jag ju upp och fick kissa. Men idag har jag ont så idag blir det nog kryckor om de inte blir bättre.

Nu hickar lilleman så mycket så hela min kropp hoppar. Haha. <3

Idag kommer de stadsfrämmande till mig, nämligen Josefin! Ska bli super mysigt :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0