Walter är grym, jag är grym och mitt liv är grymt!

Skrivet: 2013-12-20 Kl. 21:34:19
Snart är de jul, jag förstår inte de riktigt. Utan snö och en helt annan plan, och känslan, julkänslan är liksom bortblåst. Kanske är de för att jag blir äldre? Eller för att jag inte bor som jag vill bo, kanske för att jag inte ha en julgran? Ja inte vet jag, men den är inte här iallafall.

Men vad gör det? För idag och igår har jag haft fantastiska dagar. Jag har mått bra, min omgivning mår bra och Walter är den bästa bäbisen i hela världen. Han kryper lite, han skrattar och är BESATT i sladdar. Haha, unge <3. Det är så fantastiskt när jag inser att jag och Walter klarar oss själva, vi är så jävla grymma.

PS, jag ska börja plugga i januari, jag är såååglad. Ett steg närmare min drömframtid. Mitt liv vänder. <3

/kn






Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Desiree

Nä nån julkänsla finns inte, har ställt mig samma frågor som dig om varför.

Tycker du är så stark som klarar dig själv med din prins!

Godjul!

Tidpunk: 2013-12-21 @ 09:51:01
Bloggadress/URL: http://beengan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0