Helt slut

Skrivet: 2013-02-24 Kl. 17:07:18

Pjuuuuhhh! Det är det enda jag kan säga nu. Har packat massa kartonger nu och rensat återigen Robins lilla garderob som verkar svälja en hel butik med grejer. Men nu är det bara släng grejer kvar där så alla grejer han ska ha kvar är i kartonger nu. Jag hjälpte till att packa hans kläder så imorgon tror jag sätter fart med köket och lite av vardagsrummet. Jag vill liksom i stressa dagarna innan flytten.

Men just nu är jag less på att bo i en labyrint med flyttkartonger, sopsäckar + en gravidmage på detta. Gissa hur många gånger på en dag jag går in i allt? Pjuh, tur jag inte har lätt att få blåmärken. Haha :)

Eftersom det är söndag idag och vi har varit så duktiga med allt packande så ska vi käka hämtmat idag. De blir hamburgare. FYFAN va gott och helvete vad jag är värd de. Haha :) prinsen bjuppar idag, man ha tur.

/kn

https://cdn3.cdnme.se/349034/6-3/pic_512a3a7c9606ee67b18c2742.jpg" class="image">


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0