Sidsjön i fin vädret

Skrivet: 2013-02-23 Kl. 16:12:23

Idag klev både jag och robin upp tidigt, 9.00 ringde klockan. Han tog bara på sig sina kläder och drog till sin pappa medans jag drog mig i sängen en timme innan jag gjorde mig i ordning och for till mamma min. Mamma är barnvakt åt mina systerbarn medans hon sålde kläder på en liten marknad sen ska hon på 30års fest ikväll också.

Men jag mamma och barnen drog till sidsjön och va ute lite. Mamma och Tea åkte längdskidor medans Tim somnade i vagnen så vi satt mest och kollade på folk.de var angligstävling samt jätte mycket med folk i backen. Sen käkade vi lire korv med bröd när längdskidåkarna var tillbaka. Efter de så drog vi hem till mamma och fortsatte busa i en stor snöhög. Och nu är vi helt slut alla här. Ja förutom lilletim då men det är ingenfara, han springer runt här och dra oss andra i näsan ;) haha sötnos.

I kväll blir det nog chips och dipp som jag har liggandes hemma och vill bli uppäten :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0