Vecka 29(28+0)

Skrivet: 2013-02-08 Kl. 09:48:24

När jag var hos läkaren sist så blev jag sjukskriven, så himla skönt för mig. Så nu är jag sjukskriven pga mina foglossningar. Får bara passa på att njuta av den tiden som finns till.

Just nu sitter jag i Vemdalen med mamma och pappa och hade bara tänkt att slappa. Pappa ringde igår och sa att jag hade tre minuter på mig att bestämma mig om jag ville följa med till fjällen eller inte, och de slutade med att jag for då.

Men inatt har jag inte sovit så bra. Sammandragningar som fan, värk i fogarna, känns som att min rygg har gått av.. Ja you name it! ALLT har varit fel inatt. Ska ta en annan säng inatt och se om det blir bättre! Håll tummarna. :)

Och idag kliver jag in till v29 (28+0) och det känns ju het fantastiskt. Tänk er att det bara är 11 veckor kvar. Men kan lika gärna komma tidigare också, de vet man ju inte. Men nu ska jag kolla om jag kan ha mina täckisar som jag köpte i flera storlekar för stora för att jag hade dom när jag åkte bräda, så jag kanske kan ha dom nu? Och mammas jacka eftersom jag är för fet för min.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0