Min bökande son har blivit lugn.

Skrivet: 2013-03-12 Kl. 22:31:54

Min son, min sparkande son. Han är verkligen bra på att sträcka på sig, buffas och "trycka" sig utåt. Min mage ser ut som en monstermage på kvällarna MEN idag har de varit lugnt. Eller han har varit lugn. Idag har jag bara haft sjuka sammandragningar, mycket, länge samt att jag mått lite illa ibland pga av dom. Men nu har lilleman vaknat lite till liv och buffas lite smått, inte så mycket som han brukar göra. Vem vet, kanske börjar bli trångt nu!:)

Men dag hann jag bara äta frukost tills marie kom och hälsade på med kladdkaka och glass och jag bjöd på kaffe, ehehe! Men sen åkte vi till Maries sons dagis och hämtade upp Alvin och åkte till henne sen. Blev ännu mer skit snack och hon bjöd på middag också. Mums, jag har haft tur idag. Efter ett tag så kom min älskade sambon och va med oss ett tag sen åkte vi hem.

Så nu har vi bara slappat och kollat på tv idag, för jag har haft ont i fogarna idag. Så otroligt ont i fogarna också :( jag vill att detta ska vara över så jag kan röra på mig igen.

/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» C

Stort & fint.. Blir glad av att läsa det jag läser :) Må så jävla väl! En dag vill jag se din fina pojke!

Tidpunk: 2013-03-22 @ 05:16:05
Bloggadress/URL: http://chilluhuru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0