en heldag hos mor och far.

Skrivet: 2013-05-01 Kl. 20:26:38
ojoj, idag sov både jag och lillen bra länge, jobbig natt för oss båda :) Vi vaknade runt 12, jag vaknade lite innan så jag hann med mig att käka frukost och sedan vaknade lillen. Bjuppade han på frulle sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar, gjorde lillen klar och sen for vi, min lilla familj till mamma och pappa. Josefin och Andreas kom och hälsade på också. Sen kom Tina, Tommy, Tea och Tim. Blev grillat till middag, vi käkade ute för första gången. Lite kallt, men när solen var framme så var det ju super mysigt att sitta ute.
 
Nu sitter jag och väntar på att lillen ska vakna, och vaknar han inom en timme så hade jag tänkt att han ska få bada för första gången i sit liv. Annars blir det nog imorgon. Han är så torr på benen och på magen så jag tänkte att lite vatten med babyolja måste ju göra susen mot de. :)
 
Imorgon så kommer Matilda på besök också. Spännande, få se om hon lyckas hitta hit också :) Sen har jag inget inplanerat mer under dagen. Få helt enkelt se vad som händer och fötter :)
/kn
 

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0