En miljon tack

Skrivet: 2013-05-13 Kl. 22:27:16

Måndag och en väldigt lat en måndag.
Jag och lillkillen har suttit på samma ställe i soffan hela dagen tror jag. Sprungit mellan skötbordet för att byta blöja och tillbaka till soffan. Robin kom hem och sov lite, vaknade och gjorde middag till mig.

Sen runt 20.00 så gick jag ut och satte mig i kvällsstolen i väntan på att lillkillen skulle vakna och ha kvällskäk. Robin satt och fixade med fiskespöna, knöt fast nya drag på nya linor. Sen fick jag lite egen tid efter lillen hade ätit. Jag tog och diskade och gick med soperna. Haha! ;)

Har kollat igenom massa viktiga papper och inser att jag måste ragga förvarings lådor/pärmar till de. Samt att jag har skrivit upp på papper eller mer en lista på vad som behövs göras och köpas hit till lägenheten. Lite spännande, en miljonvinst på triss skulle passa perfekt just nu :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0