Hjälmmössan

Skrivet: 2013-05-29 Kl. 10:14:06

Godmorgon!
Börjar dagen med två goda surdegs hårdbröd och lite mjölk sen var de någon som ville ha min uppmärksamhet, men jag snodde med mig en kopp kaffe <3 så nu har jag tryckt på Walter en såndär hjälm mössa och jag garvar ihjäl mig. Så ful dom är! Hahaha. Så nu ligger han i mitt knä och tuttar på godtutten med en rolig mössa! Haha!

Efter han har ätit runt 11 så ska vi åka vidare mot min mor i bergsåker och träffa systerrikke med hennes familj. Samt att jag hade tänkt att tvätta biljäveln ut och invändigt. Min kille fattar inte hur man håller en bil ren invändigt.. Svårt de där, men jag får väl skylla mig själv när jag ha skämt bort honom på den fronten.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0