Hur kunde jag glömma kaffet?!

Skrivet: 2013-05-19 Kl. 13:10:19

Vilken varm och underbar dag. Och här sitter min familj inne, folk måste ju tro att vi är rädd för solen. Men robin tog och vilade då han va upp imorse och tog hand om en liten walter som var tjurig som en nilsson och inte ville somna och efter det så åkte han på skjuttävlning(?) säger man så? Man skjuter på fejk älgar, björnar och kalvar typ. Är man tillsammans med en stödebo så är man.. Jag som kommer ifrån stan fattar ju ingenting med skjut och jakt grejer.

Men idag har vi inget planerat. Men jag vill ut i solen!! Helvete kaffe(!!!!!) det är därför jag ha ont i skallen, springer och kokar kaffe nuja!

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0