Igår var jag en stolt svensk

Skrivet: 2013-05-17 Kl. 12:00:06

Kaffe kaffe KAFFEEE!!!
Känner mig som Rudolf i Sunes sommar. Men oj så gott det är med första kaffekoppen. Sitter på ballen nu i väntan på att bebis ska vakna så han kan få lite käk och bli av med pyjamasen.

Idag blir det stan med robin för att spana efter kläder till ett bröllop vi är bjuden till. Kan bli som svårt de! Få man ha svart på ett bröllop? För ni som känner mig, skulle ni seriöst kunna se mig i en färg? Så länge de inte är mörkgrönt eller marinblått.. Dödamä!

Igår hade jag ju främmande av idebring familj och senare på kvällen så kom marie mattias och lille Alvin! Superkul. Surrade massa skit och jag såg på hockeyn!

VILKEN JÄVLA MATCH!!
Älskar att svensk just igår.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0