Morsdag

Skrivet: 2013-05-26 Kl. 15:35:14

Bröllopet igår var helt fantastiskt, alla var så fina och bruden var helt otroligt vacker. Och platsen där festen skulle hålla till var helt sagolik. Superfint och allt gick jättebra. Walter sov igenom heeela dagen och vaknade bara då det var dax för käk sen somnade han igen. Helt underbart skönt. När vi åkte hem så bytte vi kläder och drog vidare till josefine och Linus där hanna och Jonas var, surrade lite skit och fotboll på tvn bakgrunden.

Idag, morsdag. Jag fick en blomma av robin och Walter, frukost på säng och en extrem lång sovmorgon. Robin tog Walter imorse med mjölk jag hade pumpat ut! Snacka om perfekt! Så jag önskade jag kunde säga att jag är utvilad vilket jag inte är. Är as trött och ont i skallen. Ska väl hinka lite mer kaffe och kolla om de vill bota!! Funderar på att ta en prommis senare idag, om jag orkar, vore ju mysigt att få lite friskluft :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0