snart kommer tanterna.

Skrivet: 2013-05-23 Kl. 13:47:21
Gårdagen gick jättebra, nu är Robin pappa på papperet. Efter vi hade varit där så åkte vi till Jossan på fyndlagret för de var en fiskebutik på alnö som hade lagt ner som fyndlagret hade köpt upp, så Robin kom hem med massa fiskesaker, och jag kom hem med en fin hjärtform i chabby som jag har ställt ut på ballen med ljus i! hell YEAH!
Sen åkte Robin på jobbet, jag och Walter drog ner till Josefine och surrade lite. Hon hade typ 100 bullar att bjuda på men svårflörtad som man är så tackade jag nej. ;)
 
Nu sitter jag och väntar på att favvotanterna ska dyka upp, Elin och Jossan. Dom kommer med en fotölj och ett nytt vardagsrumsbord till mig. Snääääällt. Jossan ska ju flytta och då passade jag på att ta hand om de istället för att dom skulle få åka till soperna! 
 
Igår var Walter världens snällaste unge. När vi kom hem så la jag honom under babygymmet, och där låg han bra länge, så jag hann med och städa och plocka här hemma, och efter de så fick han lite käk sen somnade han. Hur underbart som helst. Idag är han lite mindre snäll, haha! Han har väl lite ont i magen, för han är gnällig och har lite svårt för att somna. Så han måste somna på mig innan jag kan lägga honom i sängen. Mammas lillprinsen. <3
 
/kn.
 
 
 

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0