Två armar fria, vad gör man då?

Skrivet: 2013-05-03 Kl. 14:35:38

Så där ja! Då har vickan varit här och hälsat på, 1/2 besök för idag avklarat! Bara att ladda om inför nästa som kommer efter middagen och de är josefine och Linus :) mysigt.

Min lillkille ligger just nu i vagnen och sover och här sitter jag som en hök och längtar tills han ska vakna igen. Känns konstigt att ha armarna fria och mina bröst börjar bli full nu. Haha. Jävla tjat om mina bröst här i bloggen nu. Varje gång jag träffar någon kompis som läser bloggen frågar "hur går det med brösten?" Haha så roligt.

Ska plocka lite i sovrummet tror jag och dammsuga toan kanske. OM jag orkar. Ehehe.
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0