7 underbara

Skrivet: 2013-11-26 Kl. 23:47:08
Idag har jag och Walter varit på babysång och efter de så drog vi till birsta för att luncha med Vickan. Kom hem med ett nackskydd till Walters bilstol och tre trosor till mig själv. Har man hittat nya snygga favvo trosor är de bara att köpa på sig ett gäng och kasta bort de gamla. Livsfarligt att jobba i en underklädsbutik och inse hur viktig de är med snygga underkläder.. Men skit i de.

I lördags blev Walter 7 underbara månader och för en vecka sedan klev han över 10kg sträcket och just nu ligger han och snarka som en man i sin säng. Wtf? Vad hände med tiden då han låg på mitt bröst och smakade lite med munnen? Haha! Tiden bara springer iväg sedan jag fick barn. 

Han har börjat prata så mycket nu, högt och grimaserar. Dadada,tititi, mamamama och låter som en bil. Mammas älskade kille. <3

/kn









Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0