Bra natt och fräsch mamma.

Skrivet: 2013-11-27 Kl. 11:34:15


Godmorgon folket, idag har vi haft en jättebra natt, han åt bara en gång och inget bråk och tjafs heller. Utan vi bara sov. Sen fick han hoppa över till mig säng 8.30 men ändå va jag vråltrött och ville sova vidare, men de fick jag inte! :) upp och hoppa mamma skrev Walter.

Han ligger ute och sover så då passade jag på att duscha, skööönt! Har haft så fett hår! Haha. Ny trosan på och rosa handduk på skallen - check! Tänkte städa idag också, vi få se vad Walter tycker om de. 

Inget planerat idag, kanske blir en hemma mys dag idag. 
/kn



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» L

Hot mom! :D

Tidpunk: 2013-12-02 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0