En bästavän.

Skrivet: 2013-11-01 Kl. 23:46:17
Även om de är jobbigt att vara nyseparerad så är jag och robin goda vänner. Han är min bästavän. Jag kan berätta allt för honom, ALLT. Och som när vi va tillsammans var vi som två bästavänner i ett förhållande. Vi hade så roligt tillsammans och älskade varandra så mycket. Eller de gör vi ju fortfarande men är inte tillsammans. 
Vi har så roligt tillsammans och jag älskar hans humor, han skratt och hans dåliga skämt. De är kul att se honom lycklig i min närvaro. 
Du är den jag kan falla tillbaka på. Tryggheten i mitt liv är du.
Du är en vacker person och jag älskar att få vara med dig.
Njuter av varje minut, även om det gör ont när du går.
Men de onda får mig att inse verkligheten och att du verkligen va den bästa för mig.

/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0