Hör du mig?

Skrivet: 2013-11-25 Kl. 10:21:07
Så många frågor utan svar.
Hela livet är ett stort frågetecken. Jag förstår liksom inte hur jag ska hitta ut ifrån denna oändliga tunnel. Jag har ju bättre dagar och sämre, precis som alla. Men just nu tycker jag att jag har varit i dom sämre ett par dagar nu. Betyder de att jag kommer få fler bättre dagar sedan? Nä inte vet jag. 

Och robin, du ska bara veta att jag älskar dig över allt annat, och jag önskar att vi kommer bli tillsammans en vacker dag. Jag hatar verkligen att leva ett liv utan dig. Jag hatar att inte veta vart jag har dig, vissa dagar är underbara tillsammans med dig och andra dagar känner jag mig bara ignorerar. Ser du mig? Hör du mina ord?

/kn

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» friend of a friend

Live life!

KLubb6.se
bodycontact.com

Tidpunk: 2013-11-26 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0