Idag

Skrivet: 2014-02-13 Kl. 10:05:46
Idag, nu på lunchtid ska jag följa med en kompis på en liten såndär hemlig grej jag inte kan skriva ut på bloggen. Och efter de har jag ingen aning vad vi hittar på. Kanske en kaffe innan hemgång för mig och w, jobb för henne.

Natten inatt ha varit perfekt. Lillen somnade 18.40 efter att jag hållt honom vaken, vaknade sedan 23.40 kanske för lite mat sedan 5.15 då fick han också lite mat. Sen vaknade han 8.45 och då la jag honom i min säng och vi klev upp halv 10 kanske.

Nu leker vi i vardagsrummet medans vi smälter frukosten. Sen blir de fulla muggar på att göra oss klara inför dagen.

Ikväll blir det min första fotbollsträning på länge iallafall. En timmes fys med alnö if div 3. Jävlar va roligt, och helvete va kul de ska bli att börja spela fotboll igen. Har ju liksom längtat efter de sen första dagen jag slutade. Haha!

/k




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0