Mysdagen

Skrivet: 2014-02-18 Kl. 17:22:43
Idag har jag och Walter varit på birsta med moster rikke, köpte ett par tränings shorts så nu är de bara träningen som fattas :) för er som inte vet har jag börjat lirat fotboll igen. Kan liksom inte förstå att jag är officiellt en fotbollsmamma nu. Min "lilla familj" kommer stå på Sudan och heja på mig och mitt lag!:') 

Efter de så släppte jag av rikke och åkte till isabelle och Matthias på en snabbkaffe innan hon började jobba. Otroligt mysigt, har ju saknat henne ja.

Nu har jag ätit middag, vegetariska biffar, broccoli och keso, helvete va gott. Lillen fick äggnudlar, wokgrönsaker och lite köttbullar. De va tummen upp tyckte han. Kul att han äntligen börjat gilla hemgjord mat nu. Sparar massor av pengar på de. ;)

Snart är det träning för min del iallafall, 21-23. En timmes teori och en timmes spel, helvete va kul de kommer att bli. Sjukt taggad. :)

/kn






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0