Underbara fredag.

Skrivet: 2014-02-28 Kl. 20:12:59
Fredag, fredag, hemskt mycket fredag. Även jag som är hemma nästintill hela veckorna så längtar även jag tills fredag, tills helg. Älskar känslan av att de är fredag.

Började dagen med att mamma kom hit, jag hann göra mig klar i lugn och ro. Vi åkte vidare till Ikea, kollade, lunchade och åkte till rösta. Sedan skildes vi åt och åkte hem. Walle somnade, så då blev tiden inne för att städa här hemma. Plockade och dammsög, och den eviga disken som verkligen aldrig ta slut. När man väl ha diskat klart så kommer de mer. Jaja, ganska rogivande tycker jag, OM jag inte har en bebis som skriker och klänger på benet mitt :)

Robin kom och drack kaffe, surrade och lekte med Walle i några timmar, sen när han drog så hoppade jag ner i badet, ett snuskigt varmt bad med massa skum, och lugn härlig musik och tända ljus så klart. Nu ligger jag i one-picen i lugn och ro, ingen tv, inge ljud.. Ingenting rättare sagt. Jag ljuter av tystnaden och lugnet. Snart kommer Teodor också. Så ja, de va min underbara fredag de, helt perfekt om ni frågar mig. 
/kn





Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0