Hejdå grabbar - ses imorgon.

Skrivet: 2014-06-12 Kl. 22:47:18
Nämen idag har jag haft en helt fantastisk dag, trots jag varit inne hela dagen. Började dagen med morgonmys och bus med älskade w som va ledig ifrån dagis idag. Sedan kom mamma vid 15 och hämta Walter så jag kunde åka och jobba. 

15-21 på PB idag, mysiga kunder och en strålande dag. Allt gick som på räls tills klockan slog 20.50, för då dog hela butiken, kolsvart.. HAPP - tror jag ringer chefen. Drog ner gallret och skrek till gubbarna som "bor" i vänthallen -"jag stänger nu ja, hejdå grabbar, ses imorgon."  Haha! Gissa om annachiiifen dog i teleofon då! Huuuga, va glad dom blev gubbarna ;)

Nu sitter jag och kollar på tv, nyss tryckt i mig nudlar, men snart blir det en dusch innan jag tar och dejtar John blund. Teodor är på firmafest och Gordon är hos mammalena.. Så ja, Teodor ramlar väl in senare inatt.

Imorgon blir det jobb 9.30-16.30 sedan blir det kalas för lille nikkan som blir hela 4 år (dock den 16onde.) men de blir kalas imorgon för de åker till Barcelona på 3 veckors semester på lördag. Sedan får vi väl se vad kvällen erbjuder. Vi alla är nog helslut efter kalaset imorgon.

Puss
/kn
Gladaste galenpanna.

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anonym

Världens sötaste Walter!! <3

Tidpunk: 2014-06-13 @ 15:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0